Розмір шрифту: А А А Колір сайту: А А А Зображення
Параметри Звичайна версія

Параметри шрифту:

Виберіть шрифт: Arial Times New Roman
Інтервал між символами: Стандартний Середній Великий

Параметри шрифту:

Чорним по білому
Білим по чорному
Синім по голубому
Коричневим по бежевому
Зеленим по коричневому


Архівний сектор

 

Підсумки роботи архівного сектору

 районної державної адміністрації за 2019 рік.

 

Станом на 01.01.2020 року архівна установа мала статус архівного сектору.

Джерела комплектування архівного сектору розподіляються на 3 списки:                                                                                      список №1 – юридичні особи – джерела комплектування Національного архівного фонду, які передають документи до архівного сектору райдержадміністрації         (50 установ);

список №2 – юридичні особи – джерела формування НАФ, в діяльності яких не утворюються документи НАФ у зоні комплектування архівного сектору райдержадміністрації (26 установ);

       список №3 – юридичні особи,  в  діяльності яких не утворюються документи НАФ у зоні комплектування архівного сектору райдержадміністрації (68 установ).

Станом на 01.01.2020 року в архівному секторі райдержадміністрації на зберіганні знаходиться 137 фондів, в яких міститься 27358 справ. З них постійного зберігання – 27236 справ, з особового складу -  виборчі дільниці – 122 справи.

Для належного зберігання архівних документів використовується приміщення площею 52 м2. На 243 погонних метрах стелажного обладнання розміщено всі архівні справи.

В 2020 році планується прийняти на збереження ще біля 700 справ районної державної адміністрації, районної Ради, сільських Рад та інших організації, документи яких підлягають прийому на державне зберігання.

     В 2019 році було опрацьовано та передано на архівне зберігання справи 14 юридичних осіб списку №1 джерел комплектування фондів Національного архівного фонду України:

 

№ п/п

Найменування юридичної особи списку №1

Роки

Кількість справ постійного зберігання

Кількість справ з особового складу

Кількість справ тривалого зберігання

1.

Відділ культури і туризму райдержадміністрації

1995 - 2015

218

67

 

2.

Районна рада

2011- 2015

105

23

 

3.

Райдержадміністрація

2010-2015

451

27

 

4.

Міська рада

2011-2015

130

51

 

5.

Відділ освіти райдержадміністрації

2011-2015

118

109

 

6.

Голубівська сільська рада

2011-2017

68

21

19

7.

Черепашинецька с/р

2011-2018

110

24

25

8.

Котюжинецька с/р

2011-2017

92

21

18

9.

Лемешівська с/р

2011-2018

88

16

23

10.

Нападівська с/р

2011-2018

77

25

21

11.

Пиківська с/р

2011-2018

93

21

33

12.

Вибори Президента України

2019

32

23

 

13.

Вибори до Верховної Ради

2019

23

5

 

14.

Вибори в ОТГ

 

17

5

 

 

Всього:

 

1622

439

139

   

   Крім цього, на архівне збереження прийнято 517 справ юридичних осіб зі списку № 2 та №3.

   Станом на 01.01.2020 року науково – технічне опрацювання документів з 25 сільський рад здійснено по 2015  рік  - 22 сільськими радами та міською радою, по 2010 рік – 3 сільськими радами: Сальницькою, Люлинецькою, Кіровською (Мирненською). Сальницька і Люлинецька сільські ради упорядкували документи по 2015 рік та підготували їх до розгляду на експертно – перевірній комісії обласного архіву, Мирненська сільська рада упорядковує архівні справи.

     За 2019 рік проведено комплексні перевірки ведення архівної справи в  відділі освіти райдержадміністрації (20.03.2019 року), Писарівській (21.06.2019 року), Котюжинецькій (12.08.2019р.) сільських радах, відділі культури та туризму райдержадміністрації (09.09.2019 року).

     У 2019 році до архівного сектору райдержадміністрації надійшло 645 звернень та запитів громадян та юридичних осіб, з  них 574 запитів соціально – правового характеру (робота і зарплата), 71 майнових.

     З початку 2020 року надійшло 280 звернень та запитів громадян та юридичних осіб.

     Розпорядженням райдержадміністрації від 26.02.2020 року №12-рк архівний сектор райдержадміністрації перейменовано в архівний відділ райдержадміністрації.