Розмір шрифту: А А А Колір сайту: А А А Зображення
Параметри Звичайна версія

Параметри шрифту:

Виберіть шрифт: Arial Times New Roman
Інтервал між символами: Стандартний Середній Великий

Параметри шрифту:

Чорним по білому
Білим по чорному
Синім по голубому
Коричневим по бежевому
Зеленим по коричневому

Головна / Структурні підрозділи / Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації

Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації

 

Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації (далі - Центр) утворено розпорядженням голови райдержадміністрації від 01 жовтня 2013 р. за № 86-рк. Фактично Центр почав функціонування з 01 січня 2014 року.  Одночасно було визначено перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр. Станом на сьогодення чинний перелік затверджено розпорядженням голови райдержадміністрації від 17 жовтня 2018 року №336.  Цей перелік включає найбільш затребувані адміністративні послуги на території Калинівського району, зокрема, і в електронній формі. 

     У 2017 році Головою райдержадміністрації та Головою міста, а у 2018 році Головами Черепашинецької, Бережанської та Пиківської сільських рад, було підписано Меморандум про взаємне співробітництво, що надало можливість створення додаткових робочих місць адміністраторів та  державних реєстраторів. Відповідні заходи надали можливість отримувати адміністративні послуги в межах одного Центру в приміщенні райдержадміністрації, суттєво вплинули на швидке подолання черг заявників щодо отримання адміністративних послуг та збільшили надходження до місцевих бюджетів.

           В квітні 2019 року райдержадміністрацією було забезпечено прийняття та опрацювання в порядку, визначеному законодавством, електронних заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань в межах території Вінницької області. За станом на сьогодення виключно в електронному режимі надається чотири послуги. Одночасно, працівники Центру мають можливість отримувати інформацію з державних реєстрів, інших інформаційних баз (систем), які використовуються для надання адміністративних послуг, зокрема, Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Національна кадастрова система, Державний реєстр актів цивільного стану громадян, Єдиний реєстр боржників та Єдиний реєстр доручень. Інформація з державних реєстрів отримується працівниками Центру в межах чинного законодавства.

Працівники Центру ведуть щоденний прийом громадян (крім вихідних та святкових днів), надають кваліфіковані консультації, допомагають у оформленні заяв. 

    З метою створення належних умов функціонування Центру, 11 грудня 2018 року сесією Калинівської районної ради було прийнято  Програму забезпечення функціонування Центру на 2019-2020 роки.  

            За підсумками  2020 року, через Центр надано 13840 адміністративних послуги та за надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та реєстрації бізнесу, до місцевого бюджету надійшло 111438 грн. 67 коп.