Розмір шрифту: А А А Колір сайту: А А А Зображення
Параметри Звичайна версія

Параметри шрифту:

Виберіть шрифт: Arial Times New Roman
Інтервал між символами: Стандартний Середній Великий

Параметри шрифту:

Чорним по білому
Білим по чорному
Синім по голубому
Коричневим по бежевому
Зеленим по коричневому

Головна / Новини та оголошення / Архів новин / Всеукраїнський контакт-центр МОЗ з протидії COVID – 19 надасть можливість громадянам оперативно отримати важливу інформацію та реальну підтримку

Всеукраїнський контакт-центр МОЗ з протидії COVID – 19 надасть можливість громадянам оперативно отримати важливу інформацію та реальну підтримку
3 листопада 2020 року

Сьогодні, 3 листопада, під головуванням заступника Міністра охорони здоров'я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослава Кучера відбулась селекторна нарада з керівництвом обласних державних адміністрацій щодо роботи всеукраїнського контакт-центру МОЗ з протидії COVID-19.

Вінниччину на нараді представляла перший заступник голови ОДА Наталя Заболотна.

Контакт-центр, який працюватиме цілодобово, розпочав свою роботу 2 листопада. Відтак, зателефонувавши за номером 0-800-60-20-19, кожен громадянин може отримати офіційну та вичерпну інформацію з усіх питань щодо коронавірусу.

«У першу чергу, всеукраїнський контакт-центр створено для того, аби допомогти громадянам оперативно отримувати важливу інформацію та реальну підтримку з питань протидії коронавірусу, а також алгоритм дій залежно від ситуації», - зауважив Ярослав Кучер.

На сьогодні до роботи контакт-центру задіяно 150 операторів, які працюють зі зверненнями громадян. Якщо їм необхідно буде уточнити інформацію, - таке звернення вони реєструють у відповідній CRM-системі, яка автоматично надсилатиме його на розгляд до центрального чи місцевого органу влади відповідно до компетенції. А після отримання необхідної інформації оператори зв’язуються із заявником, щоб її озвучити.

Такий алгоритм роботи пов'язаний передусім з тим, що продовжує зростати кількість хворих осіб, які потребують швидких та надійних відповідей на питання щодо проведення безкоштовного тестування, надання невідкладної допомоги або ж забезпечення ранньої самоізоляції з моменту виявлення перших симптомів тощо.

Під час селекторної наради йшлося про роботу відповідальних осіб на місцях, які будуть під’єднані до CRM-cистеми та надаватимуть компетентні відповіді заявникам.

Про технічне забезпечення системи гарячої лінії поінформував фахівець Олег Чорнобривцев.

«Лише за вчорашній день до контакт-центру надійшло понад 5,5 тисяч дзвінків від громадян.  На сьогодні для людей вкрай важливо отримувати психологічну та інформаційну підтримку, адже досить часто громадяни не знають, як правильно діяти в тій чи іншій ситуації», – зауважив Олег Чорнобривцев.

Він також поінформував, як правильно працювати в системі контакт-центру на місцях, вивчати запити і надавати інформацію громадянам.

Учасникам селекторної наради надали відповіді на усі запитання.

Після завершення наради перший заступник голови ОДА Наталя Заболотна дала низку доручень профільним структурним підрозділам за напрямками роботи.