Розмір шрифту: А А А Колір сайту: А А А Зображення
Параметри Звичайна версія

Параметри шрифту:

Виберіть шрифт: Arial Times New Roman
Інтервал між символами: Стандартний Середній Великий

Параметри шрифту:

Чорним по білому
Білим по чорному
Синім по голубому
Коричневим по бежевому
Зеленим по коричневому

Головна / Новини та оголошення / Новини / ДО УВАГИ ГРОМАДЯН! «Соціальна громада»: з 2021 року мешканці отримуватимуть соціальні сервіси в ОТГ

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН! «Соціальна громада»: з 2021 року мешканці отримуватимуть соціальні сервіси в ОТГ
13 січня 2021 року

 

Постановою КМУ від 28.10.2020 р. № 1035 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» змінено порядок звернення громадян щодо отримання  соціальної підтримки від держави.

 

 

З 1 січня 2021 року органи соціального захисту населення втрачають повноваження приймати документи від мешканців громад для надання адміністративних послуг соціального характеру.  Чинним законодавством передбачено впровадження з 01.01.2021 моделі прийому документів для призначення різних видів соціальних допомог, житлових субсидій та пільг в районах виключно через посадових осіб територіальних громад.

 

«Із 1 січня 2021 року питання прийому документів на призначення державних соціальних допомог покладається на рівень територіальних громад. Тобто всі звернення прийматимуть представники ОТГ та у цифровому форматі передаватимуть для ухвалення рішень до відповідних органів виконавчої влади.

Для надання соцпослуг мешканцям ОТГ із застосуванням електронного документообігу Мінсоцполітики впровадило програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада». Цей клієнт-серверний додаток об’єднує в єдиному інформаційному середовищі фронт-офіси прийому документів від населення в громадах з бек-офісом в органі соціального захисту райдержадміністрації, де приймається рішення про надання адмінпослуги соціального характеру. Тобто, комплекс скеровує інформацію, необхідну для призначення державної соціальної виплати мешканцям громади, органу соціального захисту населення, який звертається за її призначенням.

З 01.01.2021 користування зазначеним комплексом буде безкоштовним.

Починаючи з 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами прийматимуться лише уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади та посадовими особами центру надання адміністративних послуг та  передаватимуться протягом трьох робочих днів з дати надходження відповідному структурному підрозділу соціального захисту населення.

Заяви з необхідними документами приймаються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надсилання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).